Garantiitingimused

  1. GARANTIITINGIMUSED

1.1. Garantii kehtivus: Müüja valmistatud toodetele ja osutatud teenustele kehtib kaheaastane garantii. See hõlmab eluruumides kasutatavaid pindu, sealhulgas eramuid ja rajatisi (ühe- või mitmepereelamud).

1.2. Garantii algus: 

1.2.1. Garantii hakkab kehtima toote tarnimise kuupäevast.

1.2.2. Toote tarnimine paigaldusteenuseta: kui toode tellitakse Ostja ukseni ilma paigaldusteenuseta, peab Ostja toote kvaliteeti ja kogust kontrollima vastuvõtmisel ning teatama avastatud puudustest Müüjale 3 tööpäeva jooksul koos tõendusmaterjalidega (nt fotod, videod). Transpordil tekkinud kahjustused tuleb fikseerida koheselt vastuvõtmisel.

2. GARANTIITINGIMUSED

2.1. Vastavus Nõuetele

Müüja kinnitab, et toode vastab valmistamise ajal kehtinud tehnilistele nõuetele. Nõuetele mittevastavuse korral kõrvaldab Müüja vead omal kulul.

2.2. Garantii kehtib, kui esitatakse ostudokumendi koopia.

2.3. Kolmandate osapoolte tooted: kolmandate osapoolte valmistatud toormaterjalidele, valamutele ja tarvikutele kehtib nende tootjate poolt määratud garantii.

3. GARANTII PIIRANGUD

Juhtumid, millele garantii ei laiene:

3.1. Kui paigalduse teostas keegi muu kui Müüja.

3.2. Kui Ostja ei ole teavitanud Müüjat puudustest mõistliku aja jooksul vastavalt tarbijakaitseseadusele.

3.3. Kui Ostja ei tee koostööd vea tuvastamiseks ja vajaliku lisainfo edastamiseks (nt fotod, videod).

3.4. Kui toote aluspinda või kandekonstruktsiooni on muudetud, deformeeritud või kahjustatud. (sellest tingitud silikooni parandamine on lisatöö)

3.5. Kui toode on valmistatud Ostja esitatud ebatäpsete mõõtude järgi.

3.6. Kui kahjustused on tingitud vääramatust jõust (nt looduskatastroofid).

3.7. Kui kahjustused on tingitud kasutus- ja hooldusjuhiste eiramisest ,ekstreemsest temperatuurist või mehaanilisest vigastusest.

3.8. Kui kahjustused on tekkinud Ostja lisatud detailide või konstruktsioonimuudatuste tõttu.

3.9. Kui toote garantii on läbi.

3.10. Kui toote eest ei ole täielikult tasutud.

3.11. Kui puudustest ei ole esitatud reklamatsiooni taasesitatavas vormis.

3.12. Tekstuuri, mustri või toonierinevuste korral, mis ei mõjuta toote funktsionaalsust.

3.13. Puhastusvahenditega eemaldatavate plekkide puhul (nt sõrmejäljed).

3.14. Kvartsi värvimuutuste korral välistingimustes ultraviolettkiirguse mõjul.

3.15. Kui temperatuuril alla +15°C paigaldatud silikoonil ilmnevad vead.

4. VEA VÕI PUUDUSE KÕRVALDAMINE

4.1. Puudusega detaili või paigaldusvea parandamine ilma ostuhinda alandamata.

4.2. Puudusega detaili asendamine ilma ostuhinda alandamata.

4.3. Ostuhinna osaline alandamine, kui parandamine või asendamine ei ole otstarbekas.

4.4. Paigaldushinna osaline alandamine, kui korduvad parandused pole andnud soovitud tulemust.

5. REKLAMATSIOON

 Garantiinõude esitamisel peab Ostja esitama:

5.1. Ostuarve ja fotod (kogu pind, defektiga pind, lähipilt koos mõõtudega; videod).

5.2. Selgitava tekkeinfo defektist.

5.3. Reklamatsioonile vastamine: müüja vastab reklamatsioonile mõistliku aja jooksul või keerulisema ekspertiisi korral pärast tulemuste selgumist.

6. PARANDATUD VÕI ASENDATUD TOOTE GARANTII

6.1. Garantii Jätkumine: välja vahetatud või parandatud toote garantii kehtib vastavalt punktidele 1. ja 2.

6.2. Garantiiperioodil fikseeritud vigade kõrvaldamise korraldab Müüja.

7. ERISÄTTED

7.1. Cosentino kivimaterjali garantii: Cosentino kivimaterjalidele kehtib enam kui 2-aastane garantii, mis hõlmab ainult kivimaterjali kompenseerimist. Uute pindade valmistamise ja paigaldamise kulud katab Ostja vastavalt Müüja hinnapakkumisele. Cosentino pikaajalise garantii kehtimiseks peab Tellija registreerima garantii Cosentino veebilehel.

7.2. Omaniku vahetus: Garantii jätkub ka toote omaniku vahetumisel, kuid ostu kinnitamiseks tuleb esitada asjakohane teave (nt paigaldusaadress, ostja nimi).

etEstonian